Melihhh adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
LG OLED55B46 55" Önerir misiniz?
16
●280
- 19-06-2025, 14:08:03Hocam oled panel üreticisi ya LG'dir ya Samsung'dur. Philips ilk aldığım 4k televizyonumdu ve kare atlamaları oluyordu kanallardaki içerikleri izlerken. Allahtan amazondan almıştım da iade edebilmiştim. Şimdi baktım, philips 55" oledler, LG'den pahalı. LG alın, Samsung alın ama Philips almayın.
- 19-06-2025, 14:09:06QLED alacağıma B serisi OLED alırım, benim 65" QLED samsung aşırı sıkıntılı bir tv idi, mesela futbol maçı gibi hızlı görüntülerde bazen ekrandaki ledleri görebiliyorum aşırı irite edici bi durum. Oled'in kötüsü en iyi QLED'den de iyidir bu arada.Zephyrus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 14:09:31Hocam sizin kullandığınız B serisi mi? Bazı arkadaşlar Oled B serisi fazla iyi değil Qled alsan aynı şey vs diyorlar. Ne düşünüyorsunuz?
Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-06-2025, 14:11:29Hocam C3 serisi de olsa fiyat çok yükseliyor o kadar bütçem maalesef yok. B serisi olarak düşünüyordum C serisine nazaran daha uygun fiyatı
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-06-2025, 14:16:20Bütçe kısıtlıysa elbette yapacak birşey yok. Bence de qled qned gibi aslında led televizyonların farklı isimlendirilmiş modellerini almak yerine b4 oled almak daha mantıklı. Eskiden b ve c serisinin fiyat farkı azdı şimdi uçmuş.Zephyrus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2025, 14:21:46Hocam C3 serisi de olsa fiyat çok yükseliyor o kadar bütçem maalesef yok. B serisi olarak düşünüyordum C serisine nazaran daha uygun fiyatı
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 20-06-2025, 00:36:28https://www.akakce.com/televizyon/en...670963988.html
Bunu almayi planlıyorum bende - 21-06-2025, 12:54:43Çok güzel model keşke biraz daha düşse fiyat ömürlük cihaz bir de taksit olayı sıkıntı 3-4 taksit yapıyorlar taksit yüksek olsa bari
WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
