Hocam sizin kullandığınız B serisi mi? Bazı arkadaşlar Oled B serisi fazla iyi değil Qled alsan aynı şey vs diyorlar. Ne düşünüyorsunuz?


Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cihaz bende var, tecrübe etmeyen bilmez gerçekten farklı bir deneyim. Kesinlikle tavsiye ederim