Neden yok anlamadım ki

Başında LG yazıyor ya hani LG alma bu markanınkini al oled zaten satışta güncel tv The One serisi olduğu için model vermeme gerek yok diye düşündüm.
ilk evlendiğim de 65 inc olanı almıştım şimdi 75''olanı aldım Bence kesinlikle süper göz yorma vs yok eğer zaten öyle olduğunu düşürsen kısabiliyor veya komple kapatabiliyorsun bilmiyorum Ben seviyorum memnunum.
Hocam oled panel üreticisi ya LG'dir ya Samsung'dur. Philips ilk aldığım 4k televizyonumdu ve kare atlamaları oluyordu kanallardaki içerikleri izlerken. Allahtan amazondan almıştım da iade edebilmiştim. Şimdi baktım, philips 55" oledler, LG'den pahalı. LG alın, Samsung alın ama Philips almayın.