Merhaba arkadaşlar Yazılım Lisesinde okuyan bir bilişim öğrencisiyim ve bugün bi yerden gelip bilgi işlem için stajyer aradıklarını söylemişler ve hoca da beni önerdi staj yapacağımız yer güzel ama ben aslında böyle yazılım üzerine iş yapmak istiyorum ve her şey 5 dakikada oldu sözleşme vs. direkt teslim ettik ulaşım vs konusunda sıkıntı yok güzel ve özel bir yer sizce başka yer mi bakmalıyım network bağlantılarım üzerinden yoksa devam mı etmeliyim? Ulaşım kolay, yer güzel ve özel bir yer çalışacağımız yer ve staj sonrasında devam edebilecek kişiler aradığını ayriyeten 1 tane daha güzel yanı var ama onu şuan söylemek istemiyorum açıkçası sizce gitmeli miyim yoksa başka bir yerde tamamen yazılımlık bir yer mi bulmaya çalışayım? Ve bilgi işlem tam olarak ne iş yapar aydınlatır mısınız?
Bilgili ve tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim 🙏
Lise Staj Hakkında Sorum Var - Bilgi İşlem
5
●106
- 18-06-2025, 13:52:39Deneyelim bakalım hocam yeri güzel ve staj yapacağım yer harika bir yer ama iş konusunda biraz düşüncelerim var full yazılım üzerine yapmak istiyordum ama bi anda bilgi işlem kısmına denk geldim yer eve çok yakın imkan güzel tek bir şeyden dolayı çok arada kaldım 🥲KhanJitsu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2025, 13:58:19Yazılım üzerine lise stajı bulamazsın kolay kolay, elinde ki fırsatı değerlendir.
- 18-06-2025, 14:03:38Öyle yapacağım hocam bakalım artık ne olacak ☺️OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-06-2025, 14:20:47yazılım üzerine özellikle lise için staj bulman imkansıza yakın. Önünde bir bilgisayar varsa dua et ve bence kaçırma. Staj hayatın bittikten sonra da muhtemelen seni beğenirlerse geri çağıracaklar bunu da unutma (%90) böyle olur.