Konu
Lise Staj Hakkında Sorum Var - Bilgi İşlem
18-06-2025, 14:03:38
#5
ardabasar
OguzhanLevent adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazılım üzerine lise stajı bulamazsın kolay kolay, elinde ki fırsatı değerlendir.
Öyle yapacağım hocam bakalım artık ne olacak ☺️