OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım üzerine lise stajı bulamazsın kolay kolay, elinde ki fırsatı değerlendir.
Öyle yapacağım hocam bakalım artık ne olacak ☺️