Merhaba arkadaşlar Yazılım Lisesinde okuyan bir bilişim öğrencisiyim ve bugün bi yerden gelip bilgi işlem için stajyer aradıklarını söylemişler ve hoca da beni önerdi staj yapacağımız yer güzel ama ben aslında böyle yazılım üzerine iş yapmak istiyorum ve her şey 5 dakikada oldu sözleşme vs. direkt teslim ettik ulaşım vs konusunda sıkıntı yok güzel ve özel bir yer sizce başka yer mi bakmalıyım network bağlantılarım üzerinden yoksa devam mı etmeliyim? Ulaşım kolay, yer güzel ve özel bir yer çalışacağımız yer ve staj sonrasında devam edebilecek kişiler aradığını ayriyeten 1 tane daha güzel yanı var ama onu şuan söylemek istemiyorum açıkçası sizce gitmeli miyim yoksa başka bir yerde tamamen yazılımlık bir yer mi bulmaya çalışayım? Ve bilgi işlem tam olarak ne iş yapar aydınlatır mısınız?
Bilgili ve tecrübeli arkadaşlar cevaplarsa sevinirim 🙏