En az 10 tanesiyle konuştum geçen bir tanesi diyor ki saatlik ücret 1200 TL ben yorgun olduğum için bu işi (1 saatlik iş) 4 saatte bitirebilirim. 4800 TL olur. Ulan o senin sorunun normalde iş 1 saatlik iş. Ben keriz miyim? O zaman 1 saat çalış 3 saat yat onun parasını da ben ödeyim. İstediğim işte php sitede ufak tefek font değişim,icon değişimi falan. Veri çekme yok,yazılım yok, üst düzey yazılım bilgisi gerektirecek bir şey yok. Saçma sapan teklifler aldım. Adam tüm maaşını benden çıkarmaya çalışıyor? Bu saatlik olay işi yurtdışında böyle değildir eminim bizim burdakiler kıt mantıklarıyla ya da işlerine geldiği gibi kullandığından böyle oluyor.
Ama sıkıldım gerçekten bu işin böyle olmasından,saatlik 2-3 bin isteyende vardı. Allah kimseyi muhtaç etmesin hiç biriyle çalışmayı düşünmüyorum. 3 Bin verecek olduktan sonra yurtdışındaki yazılımcı Alex'le çalışırım en azından işini düzgün yapar. Hem böyle paralar istiyor hem de yaptığı işte 50 tane eksik var. Tek tek söylüyorsun öyle düzeltiyor beyefendiler...
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Bana mı böyleleri denk geldi?
Yazılımcılar Niye Böyle
42
●3.398
- 18-06-2025, 13:05:19
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 18-06-2025, 13:08:08Kendim düzelttim zaten çoğu yeri de bu işin böyle olması saçma sadece.
Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-06-2025, 13:09:48Kesinlikle öyle olmalı hocam,ben trendyol gibi proje yapsam gerçekten hak vercem de istediğim şeylerde basit şeylerdi gerçekten.
ibos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 18-06-2025, 13:13:17Ufak bir yazılım işim vardı. 2 bin dolar + 10 iş günü içinde teslimat süresi

Yapacağım yazılım 800 yılda 2 bin dolar kazandıracak bişey değildi kişisel kullanımım içindi
200 tl ye yaptırmıştım yarım saatte.
Bir ton kişi yazıyor hepsi dolar euro teklif ediyor. TL teklif edende 25-50k dan aşağı iş yapmıyor. - 18-06-2025, 13:16:38Gerçekten öyle teklifler geliyor inanılmaz bir uçurum var arada.
En iyisi hocam gerçekten bende yaşadım aynı şeyleri maalesefMurat72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hc4k adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi müddet sonra ayrım kalmayacak aralarında zaten ama şuan için iş vereceğiniz platformda kullanıcının yorumlarını değerlendirerek seçim yapmanız mantıklı, yapay zeka o seviyeye gelene kadar. (O seviyeye gelirse zaten sizde tek prompt ile çözersiniz kendi işinizi)
