• 17-06-2025, 13:05:27
    #1
    merhabalar trendyolda yeni satıcı oldum benim 50 tllik bi ürünüm var 5 tlye mal ediyorum üretip satıyorum trendyolda şuanda bunu satıyorum toplamda güncel bakiye yüksek yazıyor tahmini kesinti alanında kazanç çok çok düşük oraya bakınca zarar etmiş oluyorum nasıl bi sistem anlamıyorum. 250 tl altı müşteri kargo ödüyor bendende kesiyor aynı parayı sanırım. Bilgili abim ablam hocam varsa bana anlatabilirse sevinirim.
  • 17-06-2025, 13:09:30
    #2
    FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar trendyolda yeni satıcı oldum benim 50 tllik bi ürünüm var 5 tlye mal ediyorum üretip satıyorum trendyolda şuanda bunu satıyorum toplamda güncel bakiye yüksek yazıyor tahmini kesinti alanında kazanç çok çok düşük oraya bakınca zarar etmiş oluyorum nasıl bi sistem anlamıyorum. 250 tl altı müşteri kargo ödüyor bendende kesiyor aynı parayı sanırım. Bilgili abim ablam hocam varsa bana anlatabilirse sevinirim.
    250 TL altı satıcı da öder alıcı da öder.
    50 liraya ürün satmayın.Kazandiginizi düşünürsünüz ama kargo,komisyon,KDV Ler işin içine girdiğinde zarar edersiniz.
    Kategori komisyonu kaç acaba
  • 17-06-2025, 13:10:48
    #3
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 TL altı satıcı da öder alıcı da öder.
    50 liraya ürün satmayın.Kazandiginizi düşünürsünüz ama kargo,komisyon,KDV Ler işin içine girdiğinde zarar edersiniz.
    Kategori komisyonu kaç acaba
    28 hocam kazandımı düşünüyordum zarardayım çok kötü bende seviniyordum
  • 17-06-2025, 13:10:56
    #4
    Trendyol kargo müşteriye ait olsa bile satıcıdan da bir miktar kargo ücreti keser, komisyonlar bu kesinti ve diğerleriyle birlikte + kdv hesaplayıp ona göre fiyatlandırma yapmanız gerekiyor yoksa zararına uğraşırsınız tamamen
  • 17-06-2025, 13:12:39
    #5
    https://nesatilir.com/Trendyol-Komisyon-Hesaplama

    bu linkten kâr-zarar hesaplaması yapabilirsiniz
  • 17-06-2025, 13:13:08
    #6
    %22.5 komisyon, %20 kdv, 10 lira pazaryeri kesintisi, 80 lira kargo (1 desi).
    360 lira satış yapılan üründen 86 lira bana yatan para.
    Trendyol'da satış pişmanlıktır.
  • 17-06-2025, 13:13:19
    #7
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 TL altı satıcı da öder alıcı da öder.
    50 liraya ürün satmayın.Kazandiginizi düşünürsünüz ama kargo,komisyon,KDV Ler işin içine girdiğinde zarar edersiniz.
    Kategori komisyonu kaç acaba
    aklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol kargo müşteriye ait olsa bile satıcıdan da bir miktar kargo ücreti keser, komisyonlar bu kesinti ve diğerleriyle birlikte + kdv hesaplayıp ona göre fiyatlandırma yapmanız gerekiyor yoksa zararına uğraşırsınız tamamen
    Hocalarım sizce trendyolda ürün satmak mantıklımı komisyonlarıda fazla yüzde 28 veriyorum
  • 17-06-2025, 13:15:36
    #8
    FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    28 hocam kazandımı düşünüyordum zarardayım çok kötü bende seviniyordum
    https://akademi.trendyol.com/satici-...emi-uygulamasi
    Kabaca hesaplama ile 5 lira zarar ediyorsunuz.
    Detaylı hesaplanirsa daha fazla da cikabilir
  • 17-06-2025, 13:15:45
    #9
    FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım sizce trendyolda ürün satmak mantıklımı komisyonlarıda fazla yüzde 28 veriyorum
    Ürün küçük bir ürünse ve kolay gideceğini düşünüyorsanız sosyal medyaya ağırlık verin, ben trendyol ile gümüş takıdan girdim aynı şekilde arkadaşım instagramdan girdi şu anda arkadaşım atolye açtı bana ürün satıyor ben hala uğraşıyorum hocam. Kendi web sitenizi açıp sosyal medyalardan reklam vererek, etkileşimler oluşturarak kendi kitlenizi oluştursanız hem o komisyon ücretlerinden sıyrılmak hem de daha serbest yönetim imkanı sayesinde yaptığınız işten de keyif alırsınız.