SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
250 TL altı satıcı da öder alıcı da öder.
50 liraya ürün satmayın.Kazandiginizi düşünürsünüz ama kargo,komisyon,KDV Ler işin içine girdiğinde zarar edersiniz.
Kategori komisyonu kaç acaba
28 hocam kazandımı düşünüyordum zarardayım çok kötü bende seviniyordum