SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
250 TL altı satıcı da öder alıcı da öder.
50 liraya ürün satmayın.Kazandiginizi düşünürsünüz ama kargo,komisyon,KDV Ler işin içine girdiğinde zarar edersiniz.
Kategori komisyonu kaç acaba
aklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trendyol kargo müşteriye ait olsa bile satıcıdan da bir miktar kargo ücreti keser, komisyonlar bu kesinti ve diğerleriyle birlikte + kdv hesaplayıp ona göre fiyatlandırma yapmanız gerekiyor yoksa zararına uğraşırsınız tamamen
Hocalarım sizce trendyolda ürün satmak mantıklımı komisyonlarıda fazla yüzde 28 veriyorum