• 14-06-2025, 19:54:41
    #1
    Arkadaşlar merhaba.
    Suudi Arabistan'dan bir tanıdığım bana para gönderecek birisi ile.
    Hava alanında elden para almam sorun olur mu?
    Ben uçağa binmeyeceğim. Onlar aktarma yaparken onlardan alacağım.
    Hava alanı para limiti dahilinde bir tutar.
    Teşekkür ederim.
  • 14-06-2025, 19:55:22
    #2
    Sen aktarma bölümüne giremezsin. O da çıkamaz vizesi yoksa
  • 14-06-2025, 19:58:21
    #3
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen aktarma bölümüne giremezsin. O da çıkamaz vizesi yoksa
    İstanbul havalimanı hocam. Suudi Arabistan'dan dönüyorlar. Aktarma yapacaklar İstanbul'da. Kayseriye geçecekler.
  • 14-06-2025, 19:59:42
    #4
    İç hatları bilmiyorum. Dış hatlar aktarma kısmına giremezsin
  • 14-06-2025, 20:05:38
    #5
    Ülkeye İstanbul'dan gireceği için, yanınıza gelebilir. Size para verir ve iç hatlarla devam eder. Ancak, söz konusu para içeri verilen valizde ise, uçuşların bağlı olduğu durumlarda bu valizlere sadece Kayseri'de erişilebilir. Yolcu beraberindeyse ya da uçuşlar bağlı değilse, zaten bir sorun teşkil etmez.

    Size verilen para sizi ilgilendirir. Birilerinin dikkatini çekip yakalanmadıktan sonra bir şey olmaz. Yakalansanız da zaten parayı neden aldığınızı izah edersiniz. Alacaksa alacak, borçsa borç, ticaretse ticaret. Ulu orta bir yerde, göstere göstere almamanızı öneririm. İfadeleriniz, şahsınız ve parayı veren şahıslar şüpheli olarak görülürse, her şey olabilir. Kimse hiçbir şeyin garantisini veremez.

    İngiltere'de olsaydınız, o para buhar olurdu. Çünkü para koklayan köpeklerle cebinde nakit gezdirenleri avlıyorlar, ve çoğu durumda bu paralar yasadışı kazanılmış para statüsünde değerlendiriliyor.
  • 14-06-2025, 20:09:41
    #6
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkeye İstanbul'dan gireceği için, yanınıza gelebilir. Size para verir ve iç hatlarla devam eder. Ancak, söz konusu para içeri verilen valizde ise, uçuşların bağlı olduğu durumlarda bu valizlere sadece Kayseri'de erişilebilir. Yolcu beraberindeyse ya da uçuşlar bağlı değilse, zaten bir sorun teşkil etmez.

    Size verilen para sizi ilgilendirir. Birilerinin dikkatini çekip yakalanmadıktan sonra bir şey olmaz. Yakalansanız da zaten parayı neden aldığınızı izah edersiniz. Alacaksa alacak, borçsa borç, ticaretse ticaret. Ulu orta bir yerde, göstere göstere almamanızı öneririm. İfadeleriniz, şahsınız ve parayı veren şahıslar şüpheli olarak görülürse, her şey olabilir. Kimse hiçbir şeyin garantisini veremez.

    İngiltere'de olsaydınız, o para buhar olurdu. Çünkü para koklayan köpeklerle cebinde nakit gezdirenleri avlıyorlar, ve çoğu durumda bu paralar yasadışı kazanılmış para statüsünde değerlendiriliyor.
    Teşekkür ederim hocam. Şimdi sordum hava alanını arayıp ama belki transfer bölümünden geçerlerse siz oraya giremeyebilirsiniz dediler. Sanırım biraz sıkıntılı. Arkadaş da bankaya yatırıp göndermek istemeyebilir. Sonraya bırakayım en iyisi. Teşekkür ederim ilginiz için.