globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen aktarma bölümüne giremezsin. O da çıkamaz vizesi yoksa
İstanbul havalimanı hocam. Suudi Arabistan'dan dönüyorlar. Aktarma yapacaklar İstanbul'da. Kayseriye geçecekler.