Arkadaşlar merhaba.
Suudi Arabistan'dan bir tanıdığım bana para gönderecek birisi ile.
Hava alanında elden para almam sorun olur mu?
Ben uçağa binmeyeceğim. Onlar aktarma yaparken onlardan alacağım.
Hava alanı para limiti dahilinde bir tutar.
Teşekkür ederim.