• 10-06-2025, 21:23:25
    #1
    Merhaba dostlar. Keyfiniz iyidir umarım. Malum sıcaklar geldi. Bizim daire'de aşırı güneş alıyor. Şu üründen almak istiyorum daha önce kullanan memnun kalan var mı? veya kullandığınız memnun kaldığınız ürün vb?
    https://www.hepsiburada.com/arcelik-...m-HB00000LKPNY
  • 10-06-2025, 21:28:01
    #2
    Benim duyduğuma göre bu ürün odayı hamam gibi yapıyormuş. Çok nem yapıyormuş odada.
    Kullananlar yazarsa daha iyi öğrenmiş oluruz.
  • 10-06-2025, 21:31:54
    #3
    benzer ama daha minimal bir üründe ben arıyorum ancak incelemesi vs. yok bu tarz ürünlerin emin olamadım.
  • 10-06-2025, 21:33:18
    #4
    Isıyı farklı bir yere transfer etmiyorsa işe yarama ihtimali yok.
  • 10-06-2025, 21:42:54
    #5
    @A.AY; hocamın da dediği gibi odayı isitmaktan başka bir işe yaramıyor bir alt modelini kullanmiştim bende
  • 10-06-2025, 21:48:58
    #6
    Elession adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @A.AY; hocamın da dediği gibi odayı isitmaktan başka bir işe yaramıyor bir alt modelini kullanmiştim bende
    En iyisi mobil klima ya da duvar kliması.
    Sanaldan parayı vurup almamız lazım.
  • 10-06-2025, 21:50:20
    #7
    ürnden bir yorum : diğer yorumların çoğu sahte
    İade ettim ve hemen kabul ettiği için satıcıya buradan çok teşekkür ediyorum. Ürün kötü değil. Fakat nemli iklimi olan yerler için uygun değil. Klima ile uğraşmak istemediğimiz ve vantilatör de rahatsız ettiği için almıştık. Odanın nemini 1 saatte %41den %76ya çıkardı. Haliyle de bu nemli havayı soğutamadı. 28,5 dereceden 28e indi. Sonra yeniden yükseldi sıcaklık. Bir cam veya pencere açılmadan nem insanı boğuyor. Açınca da soğutma etkisi olmuyor. Bizim için uygun bir ürün değilmiş. Sahil kesiminde oturuyoruz. Ürünün üfleme hızı çok iyi. Güçlü bir cihaz. Alacak olanlar değerlendirip ona göre karar versin. Satıcıya yeniden çok teşekkür ederim. Siparişimin ertesi günü teslim edilmişti.
  • 10-06-2025, 22:06:18
    #8
    klima nem çeker dışardan hava alır devirdaim yapar bu ürün direkt olarak içindeki buzu suyu buharlaştırıp ortama veriyor herhalde. anlık rahatlama sağlar belki ama evde nem ciddi oranda artar diye tahmin ediyorum. sıkıntılı
  • 10-06-2025, 22:20:23
    #9
    6 ay civarı kadar kullandım. 20mt2 bir oda için almıştım. Eşimle sigara çok içiyoruz en azından hem serinletsin hem nefes aldırsın odada diye. Sonuç hüsran.
    Xiaomi smart air aldım. Serinlik olarak emin ol ki aynı. Ama en azından ne nem nede kötü bir koku bırakıyor cihaz.