ürnden bir yorum : diğer yorumların çoğu sahte
İade ettim ve hemen kabul ettiği için satıcıya buradan çok teşekkür ediyorum. Ürün kötü değil. Fakat nemli iklimi olan yerler için uygun değil. Klima ile uğraşmak istemediğimiz ve vantilatör de rahatsız ettiği için almıştık. Odanın nemini 1 saatte %41den %76ya çıkardı. Haliyle de bu nemli havayı soğutamadı. 28,5 dereceden 28e indi. Sonra yeniden yükseldi sıcaklık. Bir cam veya pencere açılmadan nem insanı boğuyor. Açınca da soğutma etkisi olmuyor. Bizim için uygun bir ürün değilmiş. Sahil kesiminde oturuyoruz. Ürünün üfleme hızı çok iyi. Güçlü bir cihaz. Alacak olanlar değerlendirip ona göre karar versin. Satıcıya yeniden çok teşekkür ederim. Siparişimin ertesi günü teslim edilmişti.