Merhaba dostlar. Keyfiniz iyidir umarım. Malum sıcaklar geldi. Bizim daire'de aşırı güneş alıyor. Şu üründen almak istiyorum daha önce kullanan memnun kalan var mı? veya kullandığınız memnun kaldığınız ürün vb?
https://www.hepsiburada.com/arcelik-...m-HB00000LKPNY