• 09-06-2025, 20:57:45
    #1
    Arkadaşlar papara yerine başka bir mobil bankacılık uygulaması bakıyorum siz hangisinden memnunsunuz, ayrıca N kolay mı yoksa Enpara mı. Yardımcı olursanız sevinirim iyi günler
  • 09-06-2025, 20:59:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sipay ve param kullanıyorum param biraz geç onaylıyor biraz yavaş müşteri hizmetleri ama uygulaması süper sipay genel olarak iyi.
    N kolay kullanmayın boşuna en para candır. Fakat bu ikisinede icra durumlarında hesaba el koyuyorlar onun için iban sistemi olan param ve sipay
  • 09-06-2025, 21:00:22
    #3
    Selam, param 2 ay oldu onay sürecinde. Biraz yavaş derken 5-6 ay değil dimi ? Teşekkürler.

    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipay ve param kullanıyorum param biraz geç onaylıyor biraz yavaş müşteri hizmetleri ama uygulaması süper sipay genel olarak iyi.
    N kolay kullanmayın boşuna en para candır. Fakat bu ikisinede icra durumlarında hesaba el koyuyorlar onun için iban sistemi olan param ve sipay
  • 09-06-2025, 21:01:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ertuermis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, param 2 ay oldu onay sürecinde. Biraz yavaş derken 5-6 ay değil dimi ? Teşekkürler.
    Hocam arayıp hesabı kapatmak istiyorum diyin yada mail yoluyla iletin anlık arar özel olarak onaylar tamda ondan bahsetmiştim.
  • 09-06-2025, 21:02:30
    #5
    Sipay a da geliyor söylentileri var papara da paramız kaldı hesaplar inceleniyor diye bekliyoruz,,açılırsa inş devam edicez
  • 09-06-2025, 21:04:06
    #6
    enpara iyidir gönderim ücreti falan da yok
  • 09-06-2025, 21:52:16
    #7
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    enpara iyidir hocam