Papara yerine sizce hangisi
6
●286
- 09-06-2025, 20:59:33Üyeliği durdurulduSipay ve param kullanıyorum param biraz geç onaylıyor biraz yavaş müşteri hizmetleri ama uygulaması süper sipay genel olarak iyi.
N kolay kullanmayın boşuna en para candır. Fakat bu ikisinede icra durumlarında hesaba el koyuyorlar onun için iban sistemi olan param ve sipay - 09-06-2025, 21:00:22Selam, param 2 ay oldu onay sürecinde. Biraz yavaş derken 5-6 ay değil dimi ? Teşekkürler.
ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-06-2025, 21:01:41Üyeliği durdurulduHocam arayıp hesabı kapatmak istiyorum diyin yada mail yoluyla iletin anlık arar özel olarak onaylar tamda ondan bahsetmiştim.ertuermis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
papara da paramız kaldı hesaplar inceleniyor diye bekliyoruz,,açılırsa inş devam edicez
