Selam, param 2 ay oldu onay sürecinde. Biraz yavaş derken 5-6 ay değil dimi ? Teşekkürler.
Sipay ve param kullanıyorum param biraz geç onaylıyor biraz yavaş müşteri hizmetleri ama uygulaması süper sipay genel olarak iyi.
N kolay kullanmayın boşuna en para candır. Fakat bu ikisinede icra durumlarında hesaba el koyuyorlar onun için iban sistemi olan param ve sipay