ertuermis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam, param 2 ay oldu onay sürecinde. Biraz yavaş derken 5-6 ay değil dimi ? Teşekkürler.
Hocam arayıp hesabı kapatmak istiyorum diyin yada mail yoluyla iletin anlık arar özel olarak onaylar tamda ondan bahsetmiştim.