• 09-06-2025, 00:58:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Boyum 1.70 ama ben 175-78 fln olmak istiyorum.

    Kilom 65-70 arası değişiyor.

    Boy sizce uzar mı? Spor, veya tüketim vs ne önerirsiniz yapan var mı, yardımı olur musunuz.
  • 09-06-2025, 01:05:08
    #2
    Vallah bunu cevaplamak için doktor olmak lazım ama forum da bu saatte uyanık doktor yoktur Senin için ufak araştırdım doğal yollarla 20 yaşından sonra boy uzaması büyüme plakalarının açık veya kapalı olmasına bağlıymış. Bunun içinde ortopedi veya endokrinoloji gidip röntgen çektirerek öğrenebilirsiniz.
  • 09-06-2025, 01:08:04
    #3
    Bu bilinmez. Kimi 17 18 de durur. Kimi 22 23 e kdr devsm eder.
  • 09-06-2025, 01:10:49
    #4
    Çok zor. 21'de durur.
  • 09-06-2025, 01:11:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallah bunu cevaplamak için doktor olmak lazım ama forum da bu saatte uyanık doktor yoktur Senin için ufak araştırdım doğal yollarla 20 yaşından sonra boy uzaması büyüme plakalarının açık veya kapalı olmasına bağlıymış. Bunun içinde ortopedi veya endokrinoloji gidip röntgen çektirerek öğrenebilirsiniz.
    teşekkürler hocam bunu bilmiyordum bakıcam.

    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bilinmez. Kimi 17 18 de durur. Kimi 22 23 e kdr devsm eder.
    İnşallah
    MertcanAsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok zor. 21'de durur.
    1 yılım var o zaman😅
  • 09-06-2025, 01:13:52
    #6
    Hocam bu saatten sonra ameliyatla falan anca ama gerek yok. Olduğunuz şekilde mutlu olmaya bakın.
  • 09-06-2025, 01:14:17
    #7
    Genellikle imkansız gibi 20 yaşında boy uzaması çok zor ama 1.70 olduğun için üzülmene gerek yok 1.75 olunca da birşeyler değişmiyor önemli olan sağlıklı olmak benim boyum 1.75 ama sağlık herşeyden önemli yaklaşık 2 ay önce aniden dizim kitlendi halen acısını çekiyorum ne bir iş yapabiliyorum ne bir yere gidebiliyorum 1 ay tekerlekli sandalye ile gezdim ondan sonra pek çok şeyin önemsiz olduğunun farkına vardım
  • 09-06-2025, 01:38:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Nesiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu saatten sonra ameliyatla falan anca ama gerek yok. Olduğunuz şekilde mutlu olmaya bakın.
    ya hocam tabiki mutluyum, etrafımda daha kısa insanlarda var. Şükür ederim her zaman ama 5-6 cm daha olsaydı iyi olurdu😅

    zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genellikle imkansız gibi 20 yaşında boy uzaması çok zor ama 1.70 olduğun için üzülmene gerek yok 1.75 olunca da birşeyler değişmiyor önemli olan sağlıklı olmak benim boyum 1.75 ama sağlık herşeyden önemli yaklaşık 2 ay önce aniden dizim kitlendi halen acısını çekiyorum ne bir iş yapabiliyorum ne bir yere gidebiliyorum 1 ay tekerlekli sandalye ile gezdim ondan sonra pek çok şeyin önemsiz olduğunun farkına vardım
    Allah acil şifalar versin hocam inşallah.
  • 09-06-2025, 11:31:16
    #9
    1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
    ruhsuznotlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Boyum 1.70 ama ben 175-78 fln olmak istiyorum.

    Kilom 65-70 arası değişiyor.

    Boy sizce uzar mı? Spor, veya tüketim vs ne önerirsiniz yapan var mı, yardımı olur musunuz.
    Genetik olarak yatkınsanız uzarsınız, beslenmenize dikkat edin genetiğinizde varsa uzarsınız hocam