Nesiva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu saatten sonra ameliyatla falan anca ama gerek yok. Olduğunuz şekilde mutlu olmaya bakın.
ya hocam tabiki mutluyum, etrafımda daha kısa insanlarda var. Şükür ederim her zaman ama 5-6 cm daha olsaydı iyi olurdu😅

zagor6390 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genellikle imkansız gibi 20 yaşında boy uzaması çok zor ama 1.70 olduğun için üzülmene gerek yok 1.75 olunca da birşeyler değişmiyor önemli olan sağlıklı olmak benim boyum 1.75 ama sağlık herşeyden önemli yaklaşık 2 ay önce aniden dizim kitlendi halen acısını çekiyorum ne bir iş yapabiliyorum ne bir yere gidebiliyorum 1 ay tekerlekli sandalye ile gezdim ondan sonra pek çok şeyin önemsiz olduğunun farkına vardım
Allah acil şifalar versin hocam inşallah.