R10'da sorun mu var ?
15
●426
- 06-06-2025, 23:32:19Netinternet taraflı kısa süreli erişim kesintileri kaynaklı.
- 07-06-2025, 11:35:32Netinternet kabak tadı vermeye başladı. Ayda bir iki ayda bir bu sorunları yaşatıyor. İki gündür sunucularımız pert. Erişim gelse servisler ayağa kalkmıyor falan. Kapsamlı bir plan sunmazlarsa sunucularımı taşıyacağım.
- 07-06-2025, 15:56:11Dün ve bugün bana da hep böyle oluyordu, modemi baştan açtım, düzeldi.xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2025, 09:39:59Birkaç gündür bir problem var, umarım yönetim el atar.xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

