Konu
R10'da sorun mu var ?
08-06-2025, 09:39:59
#16
invictus
1 AYLIK SUPERGROK 350TL✅
xumutx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Son 10 dk dır giriş yapamadım internet ile alakalı sandım mobilden de girmedi farklı cihazla da denedim ne oluyor gençlik
Sunucu bağlanmadı vs gibi donma etme oluyor du
Birkaç gündür bir problem var, umarım yönetim el atar.