Konu
R10'da sorun mu var ?
07-06-2025, 11:35:32
#13
GuruDeveloper
Netinternet kabak tadı vermeye başladı. Ayda bir iki ayda bir bu sorunları yaşatıyor. İki gündür sunucularımız pert. Erişim gelse servisler ayağa kalkmıyor falan. Kapsamlı bir plan sunmazlarsa sunucularımı taşıyacağım.