Netinternet kabak tadı vermeye başladı. Ayda bir iki ayda bir bu sorunları yaşatıyor. İki gündür sunucularımız pert. Erişim gelse servisler ayağa kalkmıyor falan. Kapsamlı bir plan sunmazlarsa sunucularımı taşıyacağım.