Merhaba
Alış faturalarını nasıl oluşturduğunuzu merak ediyorum? Gelen e fatura ile stok eşleştirerek otomatik olarak mı işlem yapıyorsunuz yoksa fiziki faturayı alıp ona göre manuel mi oluşturuyorsunuz?
piyasada en yaygın kullanım hangisi?
Ön muhasebe bilenlere bir sorum var
3
●76
- 05-06-2025, 16:22:57yaygın yöntem faturayı alarak manuel girmekarkium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
stok eşleştirip eklemek otomatik olarak biraz zor
aynı firma aynı ürünün adını farklı yazıyor her zaman
- 08-06-2025, 12:00:05Peki fatura istenilen formatta verilirse örneğin csv veya excel bir dosya türünde direkt muhasebe programına alış faturası olarak aktarmak mümkün mü ve yapılırsa kullanılır mı? (Stok eşleştirmeleri için bir çözüm de sunuyorum o konuda sıkıntı yok)bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2025, 22:36:52Bütün fatura kesenlere bunu yapmak zor olur hocamarkium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşleştirme çözüm bulmak daha kolay olur sanırım
Özellikle fatura kesenler aynı firmlarsa
Her ürüne bir kod verip çözülebilir
Tabi bunu karşı firmalarda kabul etmesi lazim