• 05-06-2025, 14:11:54
    #1
    Merhaba
    Alış faturalarını nasıl oluşturduğunuzu merak ediyorum? Gelen e fatura ile stok eşleştirerek otomatik olarak mı işlem yapıyorsunuz yoksa fiziki faturayı alıp ona göre manuel mi oluşturuyorsunuz?
    piyasada en yaygın kullanım hangisi?
  • 05-06-2025, 16:22:57
    #2
    arkium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Alış faturalarını nasıl oluşturduğunuzu merak ediyorum? Gelen e fatura ile stok eşleştirerek otomatik olarak mı işlem yapıyorsunuz yoksa fiziki faturayı alıp ona göre manuel mi oluşturuyorsunuz?
    piyasada en yaygın kullanım hangisi?
    yaygın yöntem faturayı alarak manuel girmek
    stok eşleştirip eklemek otomatik olarak biraz zor
    aynı firma aynı ürünün adını farklı yazıyor her zaman
  • 08-06-2025, 12:00:05
    #3
    bilgisayarji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaygın yöntem faturayı alarak manuel girmek
    stok eşleştirip eklemek otomatik olarak biraz zor
    aynı firma aynı ürünün adını farklı yazıyor her zaman
    Peki fatura istenilen formatta verilirse örneğin csv veya excel bir dosya türünde direkt muhasebe programına alış faturası olarak aktarmak mümkün mü ve yapılırsa kullanılır mı? (Stok eşleştirmeleri için bir çözüm de sunuyorum o konuda sıkıntı yok)
  • 08-06-2025, 22:36:52
    #4
    arkium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki fatura istenilen formatta verilirse örneğin csv veya excel bir dosya türünde direkt muhasebe programına alış faturası olarak aktarmak mümkün mü ve yapılırsa kullanılır mı? (Stok eşleştirmeleri için bir çözüm de sunuyorum o konuda sıkıntı yok)
    Bütün fatura kesenlere bunu yapmak zor olur hocam
    Eşleştirme çözüm bulmak daha kolay olur sanırım
    Özellikle fatura kesenler aynı firmlarsa
    Her ürüne bir kod verip çözülebilir
    Tabi bunu karşı firmalarda kabul etmesi lazim