Konu
Ön muhasebe bilenlere bir sorum var
05-06-2025, 14:11:54
#1
arkium
Merhaba
Alış faturalarını nasıl oluşturduğunuzu merak ediyorum? Gelen e fatura ile stok eşleştirerek otomatik olarak mı işlem yapıyorsunuz yoksa fiziki faturayı alıp ona göre manuel mi oluşturuyorsunuz?
piyasada en yaygın kullanım hangisi?