Merhaba
Alış faturalarını nasıl oluşturduğunuzu merak ediyorum? Gelen e fatura ile stok eşleştirerek otomatik olarak mı işlem yapıyorsunuz yoksa fiziki faturayı alıp ona göre manuel mi oluşturuyorsunuz?
piyasada en yaygın kullanım hangisi?