Merhaba
Alış faturalarını nasıl oluşturduğunuzu merak ediyorum? Gelen e fatura ile stok eşleştirerek otomatik olarak mı işlem yapıyorsunuz yoksa fiziki faturayı alıp ona göre manuel mi oluşturuyorsunuz?
piyasada en yaygın kullanım hangisi?
yaygın yöntem faturayı alarak manuel girmek
stok eşleştirip eklemek otomatik olarak biraz zor
aynı firma aynı ürünün adını farklı yazıyor her zaman