• 02-06-2025, 13:55:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bunun yerine ülkede yatırımcı arayan onlarca projelerden kafama yatana yatırım yaparım en azından ben çalışmadan param çalışmış olur
  • 02-06-2025, 14:26:59
    #11
    Merhaba, maydonoz döner yerine Öncü döner tercih edilebilir şuanki süreçte. İlla bu sektör düşüyorsanız ayrıca yeriniz büyükse ASPAVA bayiliği her şehirde her konumda işleyecek potansiyeli var düşünmenizi tavsiye ederim ancak fiyatları biraz daha yüksek.

    yenel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun yerine ülkede yatırımcı arayan onlarca projelerden kafama yatana yatırım yaparım en azından ben çalışmadan param çalışmış olur
    Merhaba, projeleri nereden bulacağız.
  • 02-06-2025, 14:51:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Toprakyazgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, maydonoz döner yerine Öncü döner tercih edilebilir şuanki süreçte. İlla bu sektör düşüyorsanız ayrıca yeriniz büyükse ASPAVA bayiliği her şehirde her konumda işleyecek potansiyeli var düşünmenizi tavsiye ederim ancak fiyatları biraz daha yüksek.



    Merhaba, projeleri nereden bulacağız.
    Linkedin, fonbulucu vb. Bir çok yer var
  • 02-06-2025, 16:00:23
    #13
    Şirketle ilgili soruşturmalar bir kenara, 6 milyon TL ciddi bir para ve iş altı üstü döner (döneri düşük görmüyorum, döneri çok severiz ) ancak geçtiğimiz aylarca bir şubelerinden döner yedik ve hayatımda yediğim en kötü sos ve en kötü dönerdi. Eşim bir lokma yiyip bıraktı ki hayatında öyle bir şey yapmamıştır. Ve hayır, sos bozuk değildi sadece çok kötüydü, herkes bu yönde haftalarca şikayet ediyor.
  • 02-06-2025, 22:15:16
    #14
    Hocam 6 milyona çok çok rahat kendi markanı oluşturursun. Fiyatlar indirimli üründe kaliteli olursa kimse marka bakmıyor.

    Ayrıca ben zaten 1 yıla yakındır gece tek açık yer Maydonoz döner olmasına rağmen açlıktan ölsem GS sponsoru diye sipariş vermiyordum.

    Lakin şuan çevremde GS'liler bile fetöcü diye fişleniriz diye Maydonoz dönere gitmiyor. Evin yakınında şube var eskiden dolup taşardı şimdi sinek avlıyorlar.

    Böyle bir markadan bayilik almak yerine daha bilindik markaları deneyebilirsiniz. Ama bunlara para vereceğinize en iyisi kendi yerinizi kurmak. 1/5 fiyatına
  • 02-06-2025, 23:07:09
    #15
    Sanki o marka pekte güvenilir değil gibi sanki he?
  • 02-06-2025, 23:13:44
    #16
  • 05-06-2025, 03:30:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Dönerci için 6 milyon çok para. Evet döneri güzel bende tercih ederim ama 6 milyon bayiliği için değmez.

    Bunun yerine kendiniz modern bir dönerci açabilirsiniz, menüleri vs oraya bakıp örnek alırsınız, güzel bir logoydu vs ayarladıktan sonra gayette güzel müşteri çekersiniz.