Hocam 6 milyona çok çok rahat kendi markanı oluşturursun. Fiyatlar indirimli üründe kaliteli olursa kimse marka bakmıyor.
Ayrıca ben zaten 1 yıla yakındır gece tek açık yer Maydonoz döner olmasına rağmen açlıktan ölsem GS sponsoru diye sipariş vermiyordum.
Lakin şuan çevremde GS'liler bile fetöcü diye fişleniriz diye Maydonoz dönere gitmiyor. Evin yakınında şube var eskiden dolup taşardı şimdi sinek avlıyorlar.
Böyle bir markadan bayilik almak yerine daha bilindik markaları deneyebilirsiniz. Ama bunlara para vereceğinize en iyisi kendi yerinizi kurmak. 1/5 fiyatına