Şirketle ilgili soruşturmalar bir kenara, 6 milyon TL ciddi bir para ve iş altı üstü döner (döneri düşük görmüyorum, döneri çok severiz

) ancak geçtiğimiz aylarca bir şubelerinden döner yedik ve hayatımda yediğim en kötü sos ve en kötü dönerdi. Eşim bir lokma yiyip bıraktı ki hayatında öyle bir şey yapmamıştır. Ve hayır, sos bozuk değildi sadece çok kötüydü, herkes bu yönde haftalarca şikayet ediyor.