bandırma'da yaşayan kimler var?
5
●114
- 24-05-2025, 23:40:27ido kadıköy için arada bir uğruyorum iskele tarafına. birkaç haftadır da üst mahalleleri dolaştım. fena durmuyor küçük, her yer 10 dakika falan.Analizce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz seviyorsunuz anlaşılan. - 24-05-2025, 23:43:04Üyeliği durdurulduAlıştım ama mecburen tayin yazdım hocam.MrFectum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca lojman 1400 TL ve daha 4 yıl hakkım var.
İnşallah tayin çıkmaz diyorum maalesef - 24-05-2025, 23:44:44anladım hocam umarım istediğiniz gibi olur. bir de biz bakalım tadına bandırma'nınAnalizce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dilediğini sorabilirsin