Konu
bandırma'da yaşayan kimler var?
24-05-2025, 23:44:44
#6
MrFectum
Analizce adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alıştım ama mecburen tayin yazdım hocam.
Ayrıca lojman 1400 TL ve daha 4 yıl hakkım var.
İnşallah tayin çıkmaz diyorum maalesef
anladım hocam umarım istediğiniz gibi olur. bir de biz bakalım tadına bandırma'nın