MrFectum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ido kadıköy için arada bir uğruyorum iskele tarafına. birkaç haftadır da üst mahalleleri dolaştım. fena durmuyor küçük, her yer 10 dakika falan.
siz seviyorsunuz anlaşılan.
Alıştım ama mecburen tayin yazdım hocam.
Ayrıca lojman 1400 TL ve daha 4 yıl hakkım var.
İnşallah tayin çıkmaz diyorum maalesef