Selamlar r10
İddiada kuponlarımızı sistem maçı yapabiliyoruz fakat ben olayı tam anlayamadım
geçen 6 maçlık kupon yaptım, sistemden 4,5,6 seçtim ve 1600 küsür para yatırdım. 3ü tuttu 2si yattı ve 1i de ertlendiği için kazandı kabul edildi fakat geri ödenen para sadece 117tl oldu. Ben en azından 1 bini geri ödenir diye düşünüyordum. Böyleyse sistem maçı oynamanın pek bir anlamı kalmıyor çünkü çok çok az geri ödeme oluyor
acaba ben mi sistemi yanlış oynuyorum diye sizlere de bir danışmak istedim
İddiada sistem maçı ne demektir ?
6
●162
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 22-05-2025, 23:00:56Hocam örneğin 10 maçlık kupon yaptık diyelim ve her maçında oranının 2 olduğunu varsayalım. 1000 lira attık diyelim, 10 maçtan 8i tutup 2si yatarsa bunun bize geri ödemesi ne olur kazanç mı zarar mı var mıdır bilginizSDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2025, 23:14:13Elbette hocam haklısınız sizce tüm sistemi seçmek mi mantıklı yoksa sondan 3ü seçmek mi? Örneğin 8 maç oynadık diyelim sistemden 3,4,5,6,7,8 mi seçelim yoksa 6,7,8 mi ? Yatan maç olursa hangisinde daha çok geri ödemesi oluyorekfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-05-2025, 23:22:25Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Burda hesaplama sistemi var bakabilirsinizSerdR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://iddaa-sistem.hesaplama.net/