Selamlar r10
İddiada kuponlarımızı sistem maçı yapabiliyoruz fakat ben olayı tam anlayamadım

geçen 6 maçlık kupon yaptım, sistemden 4,5,6 seçtim ve 1600 küsür para yatırdım. 3’ü tuttu 2’si yattı ve 1’i de ertlendiği için kazandı kabul edildi fakat geri ödenen para sadece 117tl oldu. Ben en azından 1 bini geri ödenir diye düşünüyordum. Böyleyse sistem maçı oynamanın pek bir anlamı kalmıyor çünkü çok çok az geri ödeme oluyor

acaba ben mi sistemi yanlış oynuyorum diye sizlere de bir danışmak istedim