Selamlar r10
İddiada kuponlarımızı sistem maçı yapabiliyoruz fakat ben olayı tam anlayamadım
geçen 6 maçlık kupon yaptım, sistemden 4,5,6 seçtim ve 1600 küsür para yatırdım. 3ü tuttu 2si yattı ve 1i de ertlendiği için kazandı kabul edildi fakat geri ödenen para sadece 117tl oldu. Ben en azından 1 bini geri ödenir diye düşünüyordum. Böyleyse sistem maçı oynamanın pek bir anlamı kalmıyor çünkü çok çok az geri ödeme oluyor
acaba ben mi sistemi yanlış oynuyorum diye sizlere de bir danışmak istedim