Sistem oynamak mantıksızdır.
Sistem demek banko maç seçimi yaparsın diğerleri tutsa da olur tutmasa da olur mantığıyla oynarsın fakat para kazanamazsın.
İddaadan hiçbir türlü para kazanamasın.
Hocam örneğin 10 maçlık kupon yaptık diyelim ve her maçında oranının 2 olduğunu varsayalım. 1000 lira attık diyelim, 10 maçtan 8i tutup 2si yatarsa bunun bize geri ödemesi ne olur kazanç mı zarar mı var mıdır bilginiz