• 19-05-2025, 23:38:08
    #10
    Her kuşu öptüler bizim dijitale gözü diktiler Eee kasada da para kalmayınca ne olacak.
  • 19-05-2025, 23:40:08
    #11
    bağkuru zorunlu yapmasınlar sadece kazançtan vergi alsınlar hepimiz açalım şirketimizi keselim faturamızı. daha ne kazanacağımız belli değil birsürü masraf
  • 19-05-2025, 23:40:32
    #12
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    19 Mart tarihinden bu yana kaybolan dolarlar nerede keske bunu söyleseler önce
  • 19-05-2025, 23:41:12
    #13
    Birini içerde tutmak için yaktıkları dolarları bizim kıçımızda söndürecekler
  • 19-05-2025, 23:41:19
    #14
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19 Mart tarihinden bu yana kaybolan dolarlar nerede keske bunu söyleseler önce
    Aaa olur mu
  • 19-05-2025, 23:45:27
    #15
    Bazıları para kazanmamıza duvar örmeye çalışıyorlar bence. Paranın oldugu yere engel atmaya calısıyorlar
  • 19-05-2025, 23:45:31
    #16
    Zaten vergiler hep yoksuldan alınır. Zenginler vergi vermez bu ülkede. Borçları da silinir. Olan yine fakire fukaraya oluyor. Bu ülkeyi hep yoksullar ayakta tutuyor.
  • 19-05-2025, 23:51:53
    #17
    Keşke kazancım olsa da vergisini versem.
    En son 10 yıl önce bankaya yt spam ödemeleri alıyordum.
    Ozamanlar neden bazi kişiler şukadar kazaniyor neden ben bukadar kazanmiyorum diye iç geçirirdim.
    Sonra yt spam bitmeye 3 ay güzel ödemeler aldim. Tüm parayı Aselsan a yatirdim. Para 2 kat arttı 2 3 ayda. Hisseyi satmadım. Para pulun pulu oldu. En son dayanamadım sattim Aselsani. Thyao aldim. Pandemi zamanına denk geldi. Ordanda Para eridi biraz daha. En son kalan parayı bozup kriptoya attim.
    Ama eğer yt spam zamaninda yüksek kazansaydım. Vergisini vermede zora girecektim Çünkü parayı Bist de batiracağimdan dolayı çok zararlı çıkacaktım. 10 yıl önce yüksek kazanamadigimdan şikayetçiydim. Meğerse bu durum benim için en hayirlisiydi.
    Keşke o parayla ev alsaydım. En kàrli yatırım emlak imiş. Enflasyon patlak verince anladım.
  • 20-05-2025, 10:53:43
    #18
    ferhatuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bağkuru zorunlu yapmasınlar sadece kazançtan vergi alsınlar hepimiz açalım şirketimizi keselim faturamızı. daha ne kazanacağımız belli değil birsürü masraf
    bagkur odemek zorunlu degil zaten, odemediginde borc olarak yansiyor ama onuda odemek zorunda degilsin icraya falan dusmuyor bir süre sagliktan faydalanamamayi göze alirsan olur