bağkuru zorunlu yapmasınlar sadece kazançtan vergi alsınlar hepimiz açalım şirketimizi keselim faturamızı. daha ne kazanacağımız belli değil birsürü masraf
bagkur odemek zorunlu degil zaten, odemediginde borc olarak yansiyor ama onuda odemek zorunda degilsin icraya falan dusmuyor bir süre sagliktan faydalanamamayi göze alirsan olur