Keşke kazancım olsa da vergisini versem.
En son 10 yıl önce bankaya yt spam ödemeleri alıyordum.
Ozamanlar neden bazi kişiler şukadar kazaniyor neden ben bukadar kazanmiyorum diye iç geçirirdim.
Sonra yt spam bitmeye 3 ay güzel ödemeler aldim. Tüm parayı Aselsan a yatirdim. Para 2 kat arttı 2 3 ayda. Hisseyi satmadım. Para pulun pulu oldu. En son dayanamadım sattim Aselsani. Thyao aldim. Pandemi zamanına denk geldi. Ordanda Para eridi biraz daha. En son kalan parayı bozup kriptoya attim.
Ama eğer yt spam zamaninda yüksek kazansaydım. Vergisini vermede zora girecektim Çünkü parayı Bist de batiracağimdan dolayı çok zararlı çıkacaktım. 10 yıl önce yüksek kazanamadigimdan şikayetçiydim. Meğerse bu durum benim için en hayirlisiydi.
Keşke o parayla ev alsaydım. En kàrli yatırım emlak imiş. Enflasyon patlak verince anladım.