• 19-05-2025, 22:23:50
    #1
    Merhabalar dostlar,

    Ben doğma büyüme Türk bir vatandaş olarak ailem üzerinden Bulgaristan vatandaşlığı alma hakkım da var. Bununla ilgili çalışmalara çoktan başlamış olup muhtemelen Temmuz ~ Ağustos ayları arasında vatandaşlığım onaylanmış olacak.

    Sizlere sorum şu;
    Bir üniversite bitirmedim, şu anda videographerlık yapıyorum. Basit Almancam var İngilizce de konuşabiliyorum.
    Yurt dışında İsveç, Norveç, İngiltere, Makedonya, Almanya, Hollanda, Belçika, Avusturya ve Fransa'da tanıdıklarım var.
    En yakın olanı ise Almanya'da 1 sene boyunca amelelik yapmak için Almanya'ya gidip o 1 sene içinde tüm bu bahsettiğim ülkeleri dolaşıp, kendi işimde(videographerım) bir şeyler yapabileceğim, hayat standartları ve diğer şeyler adına araştırmalar yapacağım.

    Bir yanım da Türkiye'yi asla terk etme diyor. Şimdi illaki kardeşim gelme buralar berbat diyecek "gurbetçi" agalar olacaktır. Ben hepsiyle görüştüğümde hepsinin durumları ortada kimse de o yaklaşımla yanaşmıyor . En büyük korkum aile hasreti ama yaş 22 elde avuçta hiçbir şey yok. Benim yerimde olsanız siz ne yapardınız? Hobi olarak videographerlık yaparken ortalama son 6 aydır aktif olarak bu işi yapıyorum bir firmada. Gelecek görebiliyorum lakin yurt dışında o gördüğüm geleceğin daha iyisini de yakalayabileceğime inanıyorum.
    Korkularımla yüzleşme konusunda belki sıkıntı yaşıyorum bilemiyorum. Ailem dışında arkada bıraktığım ne bi kız arkadaşım ne herhangi bir şeyim olmayacak.

    Yorumlarınızın her biri benim için çok önemli, birebir sizin yorumlarınızla hayatımı şekillendireceğimi sanmıyorum sadece belki korkularımı yener, ufkumu açar diye yorumlarınızı bekliyorum.

    Teşekkürler.
  • 19-05-2025, 22:25:07
    #2
    Kitapda yazıyor kardeşim Direk kaçın diyor kaçın soru mu bu TR serveri bitti artık
  • 19-05-2025, 22:25:39
    #3
    karabicak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kitapda yazıyor kardeşim Direk kaçın diyor kaçın soru mu bu TR serveri bitti artık
    abi vallahi de billahi de içim içimi yiyor biliyor musun ama korkuyorum işte
  • 19-05-2025, 22:27:29
    #4
    eraymolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi vallahi de billahi de içim içimi yiyor biliyor musun ama korkuyorum işte
    için içini 1 ay yer sadece insan gibi refah bir hayat yaşamak nedir biliyormusun ? bilmiyorsun çünkü tr desin imkanım olsa şimdi bosnaya giderim kaçak bir şekilde bu ülkeyi terk ederım. adamlar 2 maaşıyla altına bmw çekıyor sen bisiklet bile alamazsın aile durumunu bilmiyorum ama böyle bir imkanın varsa durma bence
  • 19-05-2025, 22:30:03
    #5
    karabicak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    için içini 1 ay yer sadece insan gibi refah bir hayat yaşamak nedir biliyormusun ? bilmiyorsun çünkü tr desin imkanım olsa şimdi bosnaya giderim kaçak bir şekilde bu ülkeyi terk ederım. adamlar 2 maaşıyla altına bmw çekıyor sen bisiklet bile alamazsın aile durumunu bilmiyorum ama böyle bir imkanın varsa durma bence
    abi tipik bir z kuşağı olarak sahip olacağım her şeye kendimin tırnaklarıyla kazıya kazıya yapmasını istiyorum. ailemin durumu çok şükür ortanın bi tık altı ama aileme çok borcum var bu zamana kadar yemediler yedirdiler içmediler içirdiler üniversite dedim gittim olmadı bıraktım. işe gittim çalıştm paramı alamadım evden yedim o yüzden artık onların da yaşları 50ye dayandı onların da rahatlığını düşünmek istiyorum
  • 19-05-2025, 22:31:12
    #6
    bunu sorman bile hata gitmiyorsan bi yolunu bul beni gönder, bi ömür çeşme yaptırmış gibi olursun. Sen gitmiyorsan ben gidebilirim.
  • 19-05-2025, 22:35:24
    #7
    serkancelik1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu sorman bile hata gitmiyorsan bi yolunu bul beni gönder, bi ömür çeşme yaptırmış gibi olursun. Sen gitmiyorsan ben gidebilirim.
    hahahah erkekler için bulgaristan vatandaşlığı daha kolay oluyor. bg vatandaşı bir kızla evlenip vatandaşlık alabiliyorsun diye biliyorum
  • 19-05-2025, 23:17:20
    #8
    kardeşim bu soru hiç mantıklı değil burda sürüneceğine orda çöp kutusu olmak daha mantıklı