karabicak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
için içini 1 ay yer sadece insan gibi refah bir hayat yaşamak nedir biliyormusun ? bilmiyorsun çünkü tr desin imkanım olsa şimdi bosnaya giderim kaçak bir şekilde bu ülkeyi terk ederım. adamlar 2 maaşıyla altına bmw çekıyor sen bisiklet bile alamazsın aile durumunu bilmiyorum ama böyle bir imkanın varsa durma bence
abi tipik bir z kuşağı olarak sahip olacağım her şeye kendimin tırnaklarıyla kazıya kazıya yapmasını istiyorum. ailemin durumu çok şükür ortanın bi tık altı ama aileme çok borcum var bu zamana kadar yemediler yedirdiler içmediler içirdiler üniversite dedim gittim olmadı bıraktım. işe gittim çalıştm paramı alamadım evden yedim o yüzden artık onların da yaşları 50ye dayandı onların da rahatlığını düşünmek istiyorum