• 19-05-2025, 12:50:58
    #1
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Piyasada nedende çok ciddi bir durgunluk mevcut sanki para başka bir yere gidiyorda piyasada döngü yaratmıyor gibi
  • 19-05-2025, 12:51:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sorma hocam mecburen konu limitlerini aşıyorum ama satış yok taban fiyata çeksem de satış yok.

    Piyasa acayip durgun, Allah herkesin yardımcısı olsun.
  • 19-05-2025, 12:55:10
    #3
    Herkes para tutma peşinde.
    Enflasyon varken para değer kaybetmesin diye Harcama olurdu. Şimdi biz bile bulduğumuzu kenara atıp parayı çevirmiyoruz.

    Fakat tatil dönemi yine canlanır bayramdan sonra.
  • 19-05-2025, 13:24:06
    #4
    Paralar faizde bankaların elinde çünkü
  • 19-05-2025, 14:03:17
    #5
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorma hocam mecburen konu limitlerini aşıyorum ama satış yok taban fiyata çeksem de satış yok.

    Piyasa acayip durgun, Allah herkesin yardımcısı olsun.
    Aynı durum hiç farklılık yok
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes para tutma peşinde.
    Enflasyon varken para değer kaybetmesin diye Harcama olurdu. Şimdi biz bile bulduğumuzu kenara atıp parayı çevirmiyoruz.

    Fakat tatil dönemi yine canlanır bayramdan sonra.
    Hadi hayırlısı inşallah öyle olur
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paralar faizde bankaların elinde çünkü
    Düşüncem sanal k*mara akıyor yüklü paralar + bankada faizde desiğiniz gibi