BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorma hocam mecburen konu limitlerini aşıyorum ama satış yok taban fiyata çeksem de satış yok.

Piyasa acayip durgun, Allah herkesin yardımcısı olsun.
Aynı durum hiç farklılık yok
AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes para tutma peşinde.
Enflasyon varken para değer kaybetmesin diye Harcama olurdu. Şimdi biz bile bulduğumuzu kenara atıp parayı çevirmiyoruz.

Fakat tatil dönemi yine canlanır bayramdan sonra.
Hadi hayırlısı inşallah öyle olur
GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paralar faizde bankaların elinde çünkü
Düşüncem sanal k*mara akıyor yüklü paralar + bankada faizde desiğiniz gibi