Sorma hocam mecburen konu limitlerini aşıyorum ama satış yok taban fiyata çeksem de satış yok.
Piyasa acayip durgun, Allah herkesin yardımcısı olsun.
Aynı durum hiç farklılık yok
Herkes para tutma peşinde.
Enflasyon varken para değer kaybetmesin diye Harcama olurdu. Şimdi biz bile bulduğumuzu kenara atıp parayı çevirmiyoruz.
Fakat tatil dönemi yine canlanır bayramdan sonra.
Hadi hayırlısı inşallah öyle olur
Paralar faizde bankaların elinde çünkü
Düşüncem sanal k*mara akıyor yüklü paralar + bankada faizde desiğiniz gibi