Herkes para tutma peşinde.
Enflasyon varken para değer kaybetmesin diye Harcama olurdu. Şimdi biz bile bulduğumuzu kenara atıp parayı çevirmiyoruz.

Fakat tatil dönemi yine canlanır bayramdan sonra.