R10daki konu açılma hızı bana çok yavaş geliyor sizce normal mi?
Düşüncelerinizi bekliyorum..
Neden konular açılmıyor? R10+
8
●212
- 10-05-2025, 10:57:06
- 10-05-2025, 10:58:35Bende r10 jet gibi neye tıklasam anlık işlem yapıyor bence internetinizde problem varMeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2025, 10:58:491) Haftasonu, insanlar gezebiliyor ya da dinleniyorlar. Ayriyeten geç saatlere kadar yatabiliyorlar.MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2) Tatil geldi, insanlar zaman geçirmeye tatile gitmeye başladı.
3) İşi ve okulu olan insanlar çok.
Düşüncelerim bu yönde, aranızda yeniyim fakat genelleme yaptım. Teşekkürler. - 10-05-2025, 10:59:50Öyle değil hocam, yeni konular açılmıyor bundan bahsediyorum 😆pazaryazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2025, 11:00:31Evet, düşünememişim bunları hocamtuxpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2025, 11:06:50Valla haftasonu olduğunu unuttum hocam 😀Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
