MeteKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10’daki konu açılma hızı bana çok yavaş geliyor sizce normal mi?

Düşüncelerinizi bekliyorum..
Bende r10 jet gibi neye tıklasam anlık işlem yapıyor bence internetinizde problem var