R10daki konu açılma hızı bana çok yavaş geliyor sizce normal mi?
Düşüncelerinizi bekliyorum..
1) Haftasonu, insanlar gezebiliyor ya da dinleniyorlar. Ayriyeten geç saatlere kadar yatabiliyorlar.
2) Tatil geldi, insanlar zaman geçirmeye tatile gitmeye başladı.
3) İşi ve okulu olan insanlar çok.
Düşüncelerim bu yönde, aranızda yeniyim fakat genelleme yaptım. Teşekkürler.