• 10-05-2025, 00:06:54
    #10
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Tevfik; bıraktı mı bilmiyorum ama bir aralar bisiklet ile yatıp kalkıyordu
    Cidden öyleydi, tüm malzemelerimi (bisiklet dahil) sattım şimdi sadece ayakkabı, ön korumalığı ve kaller kaldı. Akvaryuma döndüm şu an oda da toplamda 700 litre akvaryum var😂 bu arada forumda greyder de çalışıyorum gelirsen beklerim.
  • 10-05-2025, 00:22:19
    #11
    İstanbul / Kağıthane'de oturuyorum. Vadi İsotanbul 6 km'lik bisiklet parkuru var orada kullanmak için 2 yıl önce ümit bisiklet katlanabilir modelini aldım. Çok keyifli bir model mutlaka öneririm 1.79 boyundayım çok rahat kullanıyorum.
  • 10-05-2025, 13:56:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ümit marka ürünlerden uzak drumanı tavsiye ederim. kadro sağlam, sapasağlam. ama diğer parçalar sakat.

    Ayrıca 26jant ve üstü tavsiye etmiyorum. bilgin ve tecrüben varsa alırsın zaten de büyük tekerlerk çok saçma.
  • 10-05-2025, 14:19:37
    #13
    Gizlilik Arıyorsan Uk Sim
    Scott ve Giant markalarını öneririm, şahsen kullanıyorum çok memmunum. Gayet başarılı ürünler yapıyorlar.