@Tevfik; bıraktı mı bilmiyorum ama bir aralar bisiklet ile yatıp kalkıyordu
Cidden öyleydi, tüm malzemelerimi (bisiklet dahil) sattım

şimdi sadece ayakkabı, ön korumalığı ve kaller kaldı. Akvaryuma döndüm şu an oda da toplamda 700 litre akvaryum var😂 bu arada forumda greyder de çalışıyorum gelirsen beklerim.