İstanbul / Kağıthane'de oturuyorum. Vadi İsotanbul 6 km'lik bisiklet parkuru var orada kullanmak için 2 yıl önce ümit bisiklet katlanabilir modelini aldım. Çok keyifli bir model mutlaka öneririm 1.79 boyundayım çok rahat kullanıyorum.